Oferujemy instalacje systemu rezerwacji online
Rezerwacje na 3 sposoby:
- Na miejscu
Zarządzaj rezerwacjami na Twoim komputerze dzięki intuicyjnemu panelowi. Dodawaj rezerwacje zgłoszone telefonicznie i bezpośrednio na miejscu, zarządzaj rezerwacjami z internetu.
- Strona www
Dzięki estetycznemu widżetowi umieszczonemu na Twojej stronie daj klientom możliwość rezerwacji online, by już za chwilę mieć je w swoim terminarzu.
- Smartfony
Rezerwacja na Twoich mobilnych stronach pozwoli klientom dokonywać rezerwacji szybko i wygodnie, z dowolnego miejsca.
Wybrane branże:
Program do rejestracji pacjentów dla gabinetów lekarskich i przychodni
Rejestracja wizyt pacjentów w gabinetach
System rezerwacji dla biur rachunkowych i doradców podatkowych
Rejestracja spotkań z klientami - w biurze i online
System obsługi wypożyczalni
Rezerwacja sprzętu, maszyn, samochodów
System rezerwacji dla warsztatów samochodowych, stacji kontroli i wulkanizacji
Rejestracja napraw, przeglądów i wymiany opon
System rezerwacji dla restauracji
Rezerwacje stolików i sal. Terminarz, powiadomienia, raporty.
System rezerwacji dla branży fryzjerskiej
Rezerwacja wizyt w salonach fryzjerskich
System zapisów na zajęcia grupowe i indywidualne online
Zapisy na zajęcia grupowe i indywidulane sportowe, językowe, artystyczne i inne
FUNKCJE APLIKACJI
Terminarz
- kalendarz rezerwacji - widok dzienny, tygodniowy lub miesięczny
- widok rezerwacji w postaci listy
- widok typu obłożenie dnia
- wizualne rozróżnienie typów rezerwacji
- realizacja rezerwacji całodniowych
- definiowanie godzin dostępności (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy/biura)
- szczegółowe informacje o kliencie podczas dodawania rezerwacji
- kontekstowe komunikaty w kalendarzu informujące, z jakiego powodu rezerwacja nie jest możliwa we wskazanym terminie
- informacja, czy dana rezerwacja została już opłacona, czy jeszcze nie
- obsługa wielu terminarzy, pozwalająca na realizację procesu rezerwacji np. w wielu punktach/oddziałach firmy
- określanie parametrów terminarza – nazwy i godzin dostępności, czyli w jakie dni i w jakich godzinach klienci mogą dokonywać rezerwacji (mogą być inne niż godziny otwarcia firmy)
- definiowanie przedziału czasowego, w którym możliwe jest dokonywanie oraz anulowanie rezerwacji (minimalny czas rezerwacji przed terminem, maksymalny czas rezerwacji w przód, anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem, odstępy czasu przy wyborze godziny rezerwacji)
- wybór osób/zasobów przypisanych do danego terminarza
Wyszukiwarka terminów
- szybkie wyszukiwanie wolnych terminów
- określanie parametrów wyszukiwanych rezerwacji – rodzaju usługi, zasobu/osoby odpowiedzialnej za jej wykonanie oraz przedziału czasowego
- możliwość wyświetlania wszystkich klientów w nowym oknie podczas wprowadzania rezerwacji
Klienci
- lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami
- statusy klientów (zwykły, VIP)
Usługi
- określanie nazwy usługi, opisu, szacowanego czasu trwania oraz ceny (można ją ukryć na widgecie)
- wybór usług, których rezerwacja będzie wymagała wcześniejszego opłacenia całej kwoty
- kolor etykiety - dla każdej usługi można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczna w terminarzu rezerwacji
- opis usługi
Zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia)
- edycja zasobu - w przypadku asortymentu można zdefiniować jego nazwę oraz nazwę publiczną (wyświetlaną w powiadomieniach, na widgetach itd.), w przypadku pracowników - imię i nazwisko oraz nazwę publiczną
- możliwość dodania zdjęcia osoby/zasobu
- definiowanie godzin dostępności zasobu/osoby, obsługiwanych usług oraz liczby rezerwacji, która może być jednocześnie do niego przypisana
- kolor etykiety - dla każdego zasobu/osoby można zdefiniować inny kolor, dzięki czemu będzie lepiej widoczny w terminarzu rezerwacji
- dodawanie adresów e-mail oraz numerów telefonów pracowników w celu wysyłania do nich automatycznych powiadomień o rezerwacji usług, do których są przypisani
- opis zasobu - wyświetlany na widgecie na stronie www, jeśli przebieg rezerwacji ustawiony jest jako “Osoba/zasób -> usługa” (czyli klient podczas dokonywania rezerwacji w pierwszej kolejności wybiera osobę/zasób, a dopiero później rodzaj usługi)
- możliwość realizacji rezerwacji całodniowych
Kategorie zasobów
- zarządzanie kategoriami zasobów - definiowanie nazwy kategorii (np. fryzjerzy, samochody, urządzenia medyczne) oraz rodzaju wchodzących w jej skład zasobów: pracownicy (osoby) lub asortyment (maszyny, urządzenia, samochody, sale, apartamenty itp.)
Uprawnienia użytkownika
- Jeśli aplikacji zarezerwuj.pl będzie używać więcej niż jedna osoba, to każdej z nich możesz przyznać szczegółowe indywidualne uprawnienia dostępu do danych, terminarzy i modułów systemu. Możesz też nadać kolejnemu użytkownikowi uprawnienia administratora.
Powiadomienia SMS
- aktywacja usługi SMS (pakiet bezpłatnych SMS-ów na start)
- konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
- możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data rezerwacji, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację, usługa
- określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
- konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
- możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób oraz usługa
- możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany numer)
- możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych na numer ogólny (np. do właściciela firmy)
- określanie, czy SMS-y mają zawierać polskie znaki (od tego zależy ilość znaków, składających sią na jedną wiadomość)
- szacowanie ilości SMS-ów wysyłanych w ramach jednego powiadomienia
- informacje o statusie usługi SMS - data wygaśnięcia, pozostała pula SMS-ów do wykorzystania
Powiadomienia e-mail
- konfiguracja treści powiadomień i przypomnień wysyłanych do klientów z wygodnym podglądem wysyłanej wiadomości
- możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia/przypomnienia dla klientów wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, data, godzina, miejsce, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
- określanie czasu, w którym klient ma otrzymać przypomnienie o zbliżającym się terminie rezerwacji
- konfiguracja treści powiadomień dla pracowników o pojawieniu się nowej rezerwacji na usługę, którą wykonują
- możliwość automatycznego wstawiania w treści powiadomienia dla pracowników wybranych elementów, takich jak nazwa firmy, klient, data, miejsce, godzina, zasób odpowiedzialny za realizację oraz usługa
- możliwość automatycznej wysyłki powiadomienia do pracownika odpowiedzialnego za realizację zarezerwowanej usługi (jeśli w systemie został do niego przypisany adres e-mail)
- możliwość wysyłania powiadomień pracowniczych ogólny adres e-mail (np. do właściciela firmy)
Wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp)
- określanie terminów z możliwością uwzględnienia zakresów godzinowych, co pozwala np. obsłużyć pracę wielozmianową
- wyjątek dla terminarza - terminy we wskazanym zakresie będą niedostępne na poziomie całego terminarza
- wyjątek dla osoby/zasobu - dodanie urlopu dla pracownika lub wyłączenie z możliwości rezerwacji wskazanego zasobu w dowolnym zakresie dni
- uwagi o wprowadzonym wyjątku dostępności
Formularze na www (widgety)
- tworzenie widgetów (mechanizmów rezerwacji online) do umieszczenia na stronie www - można osadzić na swojej stronie sam przycisk wywołujący formularz rezerwacji w oknie lub pełen formularz rezerwacji wkomponowany w treść strony
- konfiguracja przycisku - wymiary, wyświetlany tekst, kształt, kolor, wypełnienie, podgląd tworzonego widgetu
- określenie przebiegu rezerwacji - można zdecydować, czy klient składając rezerwację będzie w pierwszej wybierać rodzaj usługi, a następnie zasób/osobę lub na odwrót: najpierw osobę/zasób, a później rodzaj usługi
- możliwość ukrywania cen na formularzu (dla wybranych usług lub całości widgetu)
- pola własne - możliwość dodania własnego pola o dowolnej nazwie, ograniczenia maksymalnej ilości znaków oraz określenia, czy jest ono obowiązkowe do wypełnienia podczas dokonywania rezerwacji
Raporty
- rankingi popularności danych usług i zasobów
- rankingi przychodów pochodzących z rezerwacji konkretnych usług lub zasobów oraz od klientów
- rankingi klientów - najczęściej obsługiwani/najczęściej odwołujący rezerwacje
- ranking metod płatności - przejrzyste zestawienie płatności dokonanych za pomocą gotówki, karty, online lub bonu sprzedażowego
- możliwość pobierania raportów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Dokumenty
- cennik rezerwacji usług i zasobów
- grafik pracownika lub zasobu - lista przypisanych rezerwacji (okres czasowy można ustawić dowolnie) wraz z godzinami rezerwacji, rodzajami usług, klientami i uwagami klienta/pracownika
- możliwość pobierania dokumentów w formacie PDF wraz z możliwością przeglądania/drukowania z poziomu przeglądarki
Zgody
- dodawanie zgód RODO na przetwarzanie danych osobowych, akceptacji regulaminu usługi czy przetwarzania danych w celach marketingowych, zarządzanie ich treścią, oznaczanie zgód wymaganych do zaznaczenia
- możliwość skorzystania z przykładowych treści zgód, bez potrzeby tworzenia własnego tekstu
Płatności online
- aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, pozwalającego na obsługę płatności online
Strona wizytówkowa
- tworzenie strony wizytówkowej dla firmy (adres strony generowany jest na podstawie nazwy firmy)
- możliwość zamieszczenia do trzech formularzy rezerwacji
- możliwość dostosowania treści oraz wyglądu opisu wyświetlanego na stronie wizytówkowej
- możliwość dostosowania logo firmy oraz baneru, edycja danych kontaktowych, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu, adres
- możliwość zawarcia na stronie odnośników prowadzących do konta firmy na Facebooku oraz Instagramie
- pozycjonowanie strony (SEO) - własny meta tytuł oraz meta opis lub możliwość skorzystania z tekstów wygenerowanych przez zarezerwuj.pl
Sprzedaż
- automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży dla rezerwacji - faktury, paragonu, zamówienia, proformy
- wybór momentu, w którym powinien zostać wystawiony dokument handlowy - w momencie stworzenia rezerwacji, przy zmianie statusu płatności lub zmianie statusu rezerwacji
- wysyłka wystawionych dokumentów do klientów w formie załączników w wiadomościach e-mail
- powiadomienia dla pracowników o wystawieniu dokumentu sprzedaży dla danej rezerwacji - wiadomość e-mail można wysłać na indywidualny adres pracownika lub na wspólny adres firmowy